تلفن سانترال










بسياري از شرکت هاي تجاري و يا سازمان ها براي ارتباط با مشتريان خود نياز به تعداد زيادي خطوط تلفن شهري دارند 2 ، 3، 10 ، 100 و يا بيشتر! فکر کنيد اگر براي هر خط تلفن يک گوشي وصل مي شد و براي هرکدام يک اوپراتور نياز بود تا جوابگوي مخاطبين باشند چه اتفاقي مي افتاد! و يا اينکه کارمندان يک شرکت و يا سازمان براي ارتباط داخلي باهم بايد يکديگر را صدا ميکردند و يا از پشت ميز خود بلند شده و پيش فرد مورد نظر مي رفتند! چه همهمه اي درون شرکت بوجود مي آمد؟


اين مشکلات ايده اختراع تلفن سانترال را بوجود آورد و حدودا از دهه 40 و 50 ميلادي تلفن هاي سانترال به بازار آمدند.


تلفنهاي سانترال از يک طرف ميتوانند تعداد زيادي خطوط تلفن شهري را جوابگو باشند و از طرف ديگر ارتباط داخلي کارکنان يک سازمان را برقرار نمايند.


با استفاده از اين دستگاه هاي تلفن مرکزي يا سانترال شما ميتوانيد بسياري از خدمات و اطلاع رساني هاي خود به مشتريانتان را بصورت اتوماتيک ارائه نماييد، از قبيل اعلام ساعات کاري، آدرس، اعلام داخلي هاي شرکت و بسياري از پيامهاي ثابت ديگر که در مجموعه هاي بزرگ چندين اپراتور براي اين کار لازم است در حالي که يک دستگاه تلفن سانترال بدون مشکل و به صورت 24 ساعته اين خدمات را ارائه ميکند! فقط کافيست يک مرتبه توسط متخصص نصب و راه اندازي شود.


شرکت پاناسونيک يکي از شرکتهاي پيشرو و از معروف ترين برندهايي است که دستگاه هاي تلفن مرکزي (سانترال) را از ديرباز طراحي و توليد مي نمايد. سانترال هاي پاناسونيک از جمله کم دردسرترين و کارآمدترين دستگاه هاي موجود در بازار ميباشد و در ايران نيز مقبوليت بالايي دارد.


دستگاه هاي سانترال پاناسونيک اعم از مدل هاي قديمي وجديد آن توسط شرکت ايران پاناسونيک پشتيباني شده و اين شرکت خدمات فروش و پس از فروش آن را به مشتريان خود ارائه مي نمايد.


امروزه تلفنهاي سانترال پاناسونيک پيشرفت زيادي کرده اند و با استفاده از تکنولوژي ديجيتال و VOIP تجهيزات خود را گسترش داده اند.


شرکتهايي که شعب مختلف دارند مي توانند با استفاده از دستگاه هاي سانترال پاناسونيک و انواع خطوط مخابراتي شعب خود را به يکديگر متصل نمايند.


دستگاه هاي سانترال پاناسونيک به دو دسته کم ظرفيت و پر ظرفيت تقسيم ميشوند که از نظر تعداد اتصال خطوط شهري و تعداد خطوط داخلي تنوع دارند.


درهنگام خريد دستگاه هاي تلفن سانترال پاناسونيک بايد موارد زير را مدنظر قرارداد:



  • تعداد خطوط تلفن شهري و نوع آن

  • تعداد خطوط داخلي مورد نياز

  • ميزان حافظه مورد نياز جهت ضبط مکالمات مخاطبين

  • منشي تلفني

  • صندوق صوتي

  • ليست سياه

  • امکان دريافت تماس ها روي رايانه و يا گوشي هاي تلفن همراه هوشمند

  • امکان کنفرانس و تماس گروهي


و غيره . . .


منبع






مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گاهی به اسمان نگاه کن مرکز ادویه ایران خرید و فروش انواع ادویه جات کلينيک تخصصي دندانپزشکي شاهکار دنتال R.S.N زندگی پاییزی Toni bazigamebazi1234 هوَخشَتَره نورآباد،شوخئییب